Rund är också en form!

Jodå, så är det. Men inte riktigt en form som jag är nöjd med, så idag (två dagar innan A blir åtta veckor) gav jag mig iväg på första träningspasset sedan hon föddes. Det blev 1000 m bröstsim.

+ Jag kom faktiskt iväg och tränade.
+ Trots mjölksyra i ff a armarna stannade jag aldrig under tiden, utan körde hela sträckan direkt.

- Urusel tid: 38 minuter.
- Hade dåligt samvete för att jag lämnade T med båda barnen.

Framöver ska jag jobba vidare med att sänka tiden och att inte ha dåligt samvete. Det ligger bara hos mig själv, för T tycker verkligen att det är bra att jag ger mig iväg och tränar. Jag hoppas också att detta kommer att göra någon skillnad på vågen, även om jag inte räknar med att komma iväg mer än en gång i veckan. Jag har 22,5 kg att gå ner tills jag skulle vara riktigt nöjd, men med lite träning och omläggning av kosten så borde det kunna gå. Men då måste jag sluta snaska så mycket. Det är så lätt att ta lite (eller mycket) godis och kakor när jag går här hemma och har tillgång till allt. Idag är första dagen på länge som jag (hittills i alla fall) inte har ätit antingen godis, kakor eller snacks. Helgerna tänker jag tillåta mig lite vad jag känner för, men att hålla igen lite i veckorna är en bra början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback