Stor kille!

Ja, så säger L ibland när man säger till honom att han är en fin kille eller en go' kille eller något annat: "Nä, jag är STOR KILLE!" Och natten till igår blev han ytterligare ett stycke större, då han på eget initiativ ville lägga sig i den stora sängen istället för spjälsängen när det blev dags att gå och sova. Han klarade det jättebra,. Visst, han rullade ner på golvet en gång, men eftersom sängen inte står på ben så blev "fallet" bara ett par decimeter.

Sen sov han i stora sängen ända fram till klockan tio i sex på morgonen då han vaknade och ville bli lyft upp i spjälsängen. Nästan inte lönt eftersom min klocka ändå ringer kvart över, men han fick som han ville.

På tal om stor kille så börjar många av hans kläder (framför allt tröjor och pyjamasar) att bli för små. Dags att shoppa lite, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Alban

Hejsan!



Jag ser att ni har byggt ett Scanhaus hus. Vi skulle gärna vilja veta lite mer om dom.

Vi har köpt tomt och ska välja byggfirma, och Scanhaus är ett alternativ som vi funderar att välja. Men vi vill gärna ha lite mer info/referenser.



Är ni nöjda med Scanhaus?

Du får gärna skicka ett mail till mig, skulle vara mycket tacksam!



Mvh

Alban



2009-01-20 @ 15:27:54
Postat av: Karin

Jag skickar gärna ett mail till dig, men i så fall behöver jag en mailadress :-)

2009-01-26 @ 15:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback